原帖由 一夢三四年 于 2009-2-12 01:45 發(fā)表 恩,不用懷疑... 就是我... 剛剛的電話嚇我一跳.
原帖由 ★.⒐分熟 于 2009-2-12 01:46 發(fā)表 呢個呢個```