她的模樣!!作者: 大叔踩到西瓜皮 時(shí)間: 2008-9-4 14:52
Where Did You Sleep Last Night作者: Θ傲氣dё如夢 時(shí)間: 2008-9-4 14:57
嘿嘿,今天可以發(fā)歌啦?
西瓜皮大叔,下次記得配上英文歌詞哦
My girl,my girl,don\'t lie to me.
我的女孩,不要對我撒謊!
Tell me where did U sleep last night.
告訴我昨晚你在何處安眠。
In the pines!in the pines!
在松樹林中!
Where the sun don\'t ever shine.
在那里太陽永遠(yuǎn)無法照亮。
I would shiver the whole night through.
我在那顫栗了整整一夜。
My girl,my girl,where will U go?
我的女孩,你要去哪里?
I\'m going where the cold wind blows.
我將去的地方寒風(fēng)凜冽!
In the pines!in the pines!
在松樹林中!
Where the sun don\'t ever shine.
在那里太陽永遠(yuǎn)無法照亮。
I would shiver the whole night through.
我在那顫栗了整整一夜。
Her husband,was a hard working man.
她的丈夫是一個(gè)苦工。
Just about a mile from here.
在離這里大約一里的地方。
His head was found in a driving wheel.
他的頭顱被發(fā)現(xiàn)在飛馳的輪下。
But his body never was found.
但他的軀體至今仍未被找見!
My girl,my girl,don\'t lie to me.
我的女孩,不要對我撒謊!
Tell me where did U sleep last night.
告訴我昨晚你在何處安眠。
In the pines!in the pines!
在松樹林中!
Where the sun don\'t ever shine.
在那里太陽永遠(yuǎn)無法照亮。
I would shiver the whole night through.
我在那顫栗了整整一夜。
My girl,my girl,where will U go?
我的女孩,你要去哪里?
I\'m going where the cold wind blows.
我將去的地方寒風(fēng)凜冽!
In the pines!in the pines!
在松樹林中!
Where the sun don\'t ever shine.
在那里太陽永遠(yuǎn)無法照亮。
I would shiver the whole night through.
我在那顫栗了整整一夜。
My girl,my girl,where will U go?
我的女孩,你要去哪里?
Tell me where did U sleep last night.
告訴我昨晚你在何處安眠。
In the pines!in the pines!
在松樹林中!
Where the sun don\'t ever shine.
在那里太陽永遠(yuǎn)無法照亮。
I would shiver the whole night through.
我在那顫栗了整整一夜。
My girl,my girl,where will U go?
我的女孩,你要去哪里?
I\'m going where the cold wind blows.
我將去的地方寒風(fēng)凜冽!
In the pines!in the pines!
在松樹林中!
Where the sun don\'t ever shine.
在那里太陽永遠(yuǎn)無法照亮。
I would shiver the whole night through.
我在那顫栗了整整一夜。作者: 大叔踩到西瓜皮 時(shí)間: 2008-9-4 15:00
好聽不??樓上的女孩子作者: Θ傲氣dё如夢 時(shí)間: 2008-9-4 15:02
絕望地撕心裂肺地吶喊:funk:作者: 大叔踩到西瓜皮 時(shí)間: 2008-9-4 15:17
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(作者: Θ傲氣dё如夢 時(shí)間: 2008-9-4 15:41
:funk: 麼事哭之如此傷心?因?yàn)檫@首歌的背景???
斯人已逝生者長思,節(jié)哀!:)作者: 574 時(shí)間: 2008-9-4 16:04
:'( :'( :'( :'( :'(作者: 大叔踩到西瓜皮 時(shí)間: 2008-9-4 16:53
樓上的小丫頭你跟著哭什么。。!作者: 天下無雙 時(shí)間: 2008-9-4 19:15
來聽聽踩西瓜皮的銀 發(fā)的歌 ~~~~~~~~~~~~作者: 大叔踩到西瓜皮 時(shí)間: 2008-9-4 19:17
好不好聽啊!小丫頭片兒!!:lol作者: 小時(shí)候 時(shí)間: 2008-9-9 19:41
怎么感覺死氣成成的啊
一點(diǎn)也沒精神
聽了好想睡覺哦